- CE ESTE DEZVOLTAREA PERSONALĂ
Dezvoltarea personală reprezintă o intervenție psihologică centrată pe descoperirea potențialului și identificarea propriilor resuse, având ca scopuri:
- gestionarea adecvată a problemelor emoționale,
- dezvoltarea abilităților cognitive, creative și de rezolvare a problemelor,
- comunicarea eficientă,
- dezvoltarea abilităților de autoorganizarea și planificare,
- adoptarea unui stil de viață sănătos,
- găsirea echilibrului psihologic și menținerea unei stări de bine psihologice.

- BENEFICIILE participării la un grup de dezvoltare personală
Grupul de învățare se concentrează asupra îmbunătățirii sau achizițiilor următoarelor abilități:
- Crearea unor relații armonioase interpersonale și intrapersonale
- Identificarea, acceptarea și gestionarea emoțiilor
- Îmbunătățirea concentrării pe sarcini
- Dobândirea sentimentului de încredere în propriile abilități
- Dezvoltarea autocontrolului și a toleranței la frustrare
- Dezvoltarea empatiei în relație cu ceilalți
- Dezvoltarea autonomiei emoționale specific vârstei.
- CUI SE ADRESEAZĂ?
Programele de dezvoltare personală se adresează copiilor cu vârste curpinse între 4-6 ani, 6–8 ani, 8-10 ani si 10-12 ani.
- UNDE ȘI CÂND SE ORGANIZEAZĂ?
Întalnirile se organizează în cadrul Living Psychology (București, Strada Dimitrie Salmen nr. 1 BIS, Sector 2), o dată pe lună, în zilele de sâmbătă sau duminică (în cel de-al doilea weekend al lunii), începând cu luna mai.
Ședințele de dezvoltare personală sunt organizate pe 2 module, grupurile fiind alcătuite din grupuri de câte 10-12 participanți.
Durata unei ședințe este de 1 ora si 30 minute (4-8 ani) și 2 ore (8-12 ani), costul fiind de 210 lei/atelier.
Detalii de plată
Nume beneficiarꓽ Inspiring Moments SRL
Cont bancar beneficiarꓽ RO06 RZBR 0000 0600 2061 3076
Detalii tranzactie: Grup dezvoltare personală
Total de plată Modul Iꓽ 1.260 lei
Total de plată Modul IIꓽ 1.260 lei
Plata modulului va fi achitată integral cu minim o săptămână înainte de începere.
Dovada de plată va fi trimisă la adresa de e-mailꓽ aidaivan40@gmail.com
- STRUCTURA
Modulul I – ABC-ul emoțional
Emoțiile stau la baza modificării gândurilor și a comportamentelor, ele de cele mai multe ori sunt clasificate în emoții bune sau rele, însă emoțiile sunt firești, comportamentele sunt adecvate sau inadecvate în diverse medii sau contexte sociale. Pentru a nu lăsa creierul emoțional să-l domine pe cel rațional, este necesar ca fiecare dintre noi să avem curajul să facem cunoștință cu emoțiile, să le identificăm, înțelegem, acceptăm apoi să le gestionăm adecvat. Cu cât învățarea și gestionarea emoțiilor începe de la o vârstă fragedă, cu atât copilul va avea “uneltele” necesare pentru a face față diverselor provocări în relație cu ceilați.
Alfabetul emoțiilor vine în completarea alfabetului cognitiv, deoarece copilul care va fi împovărat de emoții sau sentimente pe care nu va ști să le gestioneze, va avea o capacitate diminuată de învățare, astfel încât performanța academică va scădea împreună cu abilitățile de a avea relații sănătoase sau fericite.
În cadrul acestui modul copilul va cunoaște paleta emoțiilor, precum: bucurie, tristețe, teamă, furie, mirare și rușine, modalități de exprimare a emoțiilor și de liniștire, dar și mecanisme de gestionare a reacțiilor. Un alt obiectiv este cel de a pătrunde timid în cunoașterea și experimentarea empatiei și exprimarea acesteia în relațiile cu ceilalți.
Atelier 1 – Identificarea și înțelegerea bucuriei
Atelier 2 – Identificarea, exprimarea și gestionarea tristeții
Atelier 3 – Identificarea, înțelegerea, acceptarea și gestionarea fricilor
Atelier 4 – Identificarea, exprimarea și gestionarea furiei
Atelier 5 – Identificarea și înțelegerea mirării
Atelier 6 – Identificarea, înțelegerea, acceptarea și gestionarea rușinii
Modulul II – ABC-ul interațiunilor sociale
Interacțiunile sociale își pun amprenta asupra laturii emoționale, conturând stima de sine, încrederea în propriile forțe, deschiderea către realizarea activităților, prezența sau absența curajului și a timidității, modul de interacțiune în relațiile ulterioare și caracterul. Performanța academică este influențată de interacțiunile sociale, deoarece motivația reprezintă cheia către punerea în act a dorințelor și nevoilor personale.
Importanța în interacțiunile sociale este abilitatea copilului sau a persoanei de a gestiona la nivel intern situațiile mai puțin plăcute din diverse medii, situații care provoacă dezechilibre interne, situații de criză și perioade dificile și care pot fi gestionate fără a se atinge niveluri acute emoțional sau comportamental. Conținerea și integrarea emoțiilor, stăpânirea reacțiilor impulsive, gestionarea emoțiilor, comunicarea eficientă, asertivă și abilitățile eficiente de relaționare pun bazele armoniei lumii interioare ale copilului în societate.
În cadrul acestui modul copilul va descoperi propriile simțuri, abilități și limite, se va descoperi pe sine, își va dezvolta capacitatea de concentrare, va învața tehnici de comunicare, relaționare și gestionare a conflictelor. Un alt obiectiv este cel de a face primii pași și către consecințele care stau în spatele acțiunilor. Pe parcursul acestor ateliere copilul își va dezvolta capacitatea de autocunoaștere, relaționare cu ceilalți și încredere în propriile forțe.
Atelier 7 – Îmbunătățirea atenției și a încrederii în sine
Atelier 8 – Modalități de comunicare eficientă
Atelier 9 – Dobandirea abilităților de relaționare armonioasă
Atelier 10 – Dobandirea abilităților de gestionare a conflictelor
Atelier 11 – Creativitatea ca formă de exprimare
Atelier 12 – Mindfulness – simțuri și conștientizare
- CINE VA SUSȚINE MODULELE?
Aceste module sunt susținute de:
Formatori:
Psiholog clinician & Psihoterapeut Mădălina Pleșea – Psiholog specializat în psihologie clinică, hipnoză și intervenții terapeutice de scurtă durată, psihoterapeut cognitiv-comportamental, Arii de interes: evaluare clinică și psihodiagnostic, intervenție psihologică și consiliere clinică, psihoeducație, intervenție psihoterapeutică, dezvoltare personală și autocunoastere, cercetare psihologică și sanogeneză.
Coterapeut Mădălina Ruse – Psiholog în formare – Educator – specializare realizată în Marea Britanie în educarea copiilor preșcolari și școlarii mici, o experiență de lucru de peste 10 ani în România și în Marea Britanie cu copii și adolescenții. Arii de interes: dezvoltare personală și profesională, consiliere psihologică copii și adulți și dezvoltarea abilitalilor senzoriale la copii.
Pentru înscrieri vă rugăm să completați formularul din link-ul de mai jos:
https://forms.gle/cymos6CF89zBieLh7