Terapie pentru viață împlinită

GRUP DEZVOLTARE PERSONALĂ PENTRU ADOLESCENȚI

  1. CE ESTE DEZVOLTAREA PERSONALĂ

Dezvoltarea personală reprezintă o intervenție psihologică centrată pe descoperirea potențialului și identificarea propriilor resuse, având ca scopuri:

  • gestionarea adecvată a problemelor emoționale,

  • dezvoltarea abilităților cognitive, creative și de rezolvare a problemelor,

  • comunicarea eficientă,

  • dezvoltarea abilităților de autoorganizarea și planificare,

  • adoptarea unui stil de viață sănătos,

  • găsirea echilibrului psihologic și menținerea unei stări de bine psihologice.

WhatsApp Image 2023-03-27 at 12.34.53 (1)
  1. BENEFICIILE participării la un grup de dezvoltare personală

Grupul de învățare se concentrează asupra îmbunătățirii sau achizițiilor următoarelor abilități:

  • Crearea unor relații armonioase interpersonale și intrapersonale
  • Identificarea, acceptarea și gestionarea emoțiilor
  • Îmbunătățirea concentrării pe sarcini
  • Dobândirea sentimentului de încredere în propriile abilități
  • Dezvoltarea autocontrolului și a toleranței la frustrare
  • Dezvoltarea empatiei în relație cu ceilalți
  • Dezvoltarea autonomiei emoționale specific vârstei.
  1. CUI SE ADRESEAZĂ?

Programele de dezvoltare personală se adresează adolescenților cu vârste curpinse între 12-14 ani, 14-16 ani, 16-18 ani.

  1. UNDE ȘI CÂND SE ORGANIZEAZĂ?

Întalnirile se organizează în cadrul Living Psychology (București, Strada Dimitrie Salmen nr. 1 BIS, Sector 2), o dată pe lună, în zilele de sâmbătă sau duminică (în cel de-al doilea weekend al lunii), începând cu luna mai.

Ședințele de dezvoltare personală sunt organizate pe 2 module, grupurile fiind alcătuite din grupuri de câte 10-12 participanți.

Durata unei ședințe este de 2 ore si 30 minute, costul fiind de 210 lei/atelier.



Detalii de plată

Nume beneficiarꓽ Inspiring Moments SRL

Cont bancar beneficiarꓽ RO06 RZBR 0000 0600 2061 3076

Detalii tranzactie: Grup dezvoltare personală

Total de plată Modul I1.260 lei

Total de plată Modul II1.260 lei

Plata modulului va fi achitată integral cu minim o săptămână înainte de începere.

Dovada de plată va fi trimisă la adresa de e-mailꓽ aidaivan40@gmail.com



  1. STRUCTURA



MODULUL I



  1. Cine sunt eu? – scopul atelierului: Familiarizarea participanților cu grupul, formatorul și regulile din cadrul grupului, dezvoltarea abilităților de relaționare și inițiere a conversațiilor, cu scopul spargerii tiparelor timidității, dar și de a afla „Cine sunt eu?” sau „Cine aș vrea să fiu?”.
  2. Creativitate – scopul atelierului: Dezvoltarea capacității de a percepe într-o manieră diferită realitatea și mediul înconjurător, de a descoperi tipare ascunse, de a găsi conexiuni între aspecte aparent necorelate cu scopul identificării soluțiilor eficiente.
  3. Gandire critică – scopul atelierului: Inițierea în procesul care presupune multiple demersuri ce includ analiza, sinteza evaluarea și reflectarea informațiilor dobândite prin intermediul observației sau experienței cu rol deosebit în rezolvarea problemelor și luarea deciziilor.
  4. Comunicare eficientă – scopul atelierului: Dobândirea capacității de a exprima atât aspectele negative și negative cu care ne confruntăm, într-o manieră onestă, deschisă, directă, bazată pe respect si asertivitate.
  5. Identificarea și gestionarea emoțiilor – scopul atelierului: Dezvoltarea capacităților necesare conștientizării, acceptării și controlului propriilor emoții, cu scopul adoptării unor comportamente eficiente și adaptative, în momentul în care apar anumite situații care favorizează apariția unor emoții negative.
  6. Limbajul iubiriiscopul atelierului: Relațiile interpersonale reprezintă un factor cheie în interacțiunile zilnice, limbajul iubirii constituind calea prin care putem deveni conștienți de propriile sentimente, cât și de ale celor din jur, fiind o resursă în dezvoltarea unor relații armonioase, cu impact semnificativ asupra stării emoționale și a stării de bine psihologice.



MODULUL II



  1. Încrederea în sinescopul atelierului: Consolidarea elementului cel mai important care descrie modul în care ne percepem atât pe noi, cât și valoarea noastră personală, având rol esențial în ceea ce privește capacitatea decizională, relațiile interpersonale, capacitatea de refacere psihică în urma adversităților, succesul etc.
  2. Gestionarea conflictelor – scopul atelierului: Însușirea practicii care ne învață să gestionăm conflictele într-un mod eficient și rațional, limitând aspectele negative ale conflictului și maximizând aspectele pozitive, favorizând astfel interacțiunile sociale asertive.
  3. Managementul anxietății asociată mediului școlarscopul atelierului: Gestionarea eficientă a stresului asociat mediului școlar care poate conduce la apariția anxietății, factor cu impact deosebit în ceea ce privește starea psihică, dispoziția emoțională și performanțele elevilor.
  4. Managementul obiectivelor și al timpului – scopul atelierului: Identificarea factorilor care favorizează procrastinarea, urmată de adoptarea unor strategii eficiente de combatere a efectelor acestora, constituite aspecte importante în atingerea obiectivelor personale, dar și în reducerea nivelului de e stres și creșterea performanței.
  5. Limite sănătoase în mediul online scopul atelierului: Cunoașterea și abilitatea de a stabili limite sănătoase pentru protejarea în față posibilelor abuzuri atât în mediul online, dar și în afara acestuia.
  6. Mindfulnessscopul atelierului: Activitățile de timp mindfulness s-au dovedit a fi extrem de benefice în ceea ce privește îmbunătățirea funcțiilor executive de planificare și organizare, precum și autoreglarea emoțională, crescând totodată șansele de a experimenta emoții pozitive.



  1. CINE VA SUSȚINE MODULELE?

Aceste module sunt susținute de: 

Formatori:

Psiholog clinician & Psihoterapeut Mădălina Pleșea – Psiholog specializat în psihologie clinică, hipnoză și intervenții terapeutice de scurtă durată, psihoterapeut cognitiv-comportamental, Arii de interes: evaluare clinică și psihodiagnostic, intervenție psihologică și consiliere clinică, psihoeducație, intervenție psihoterapeutică, dezvoltare personală și autocunoastere, cercetare psihologică și sanogeneză.

Coterapeut Mădălina Ruse – Psiholog în formare – Educator – specializare realizată în Marea Britanie în educarea copiilor preșcolari și școlarii mici, o experiență de lucru de peste 10 ani în România și în Marea Britanie cu copii și adolescenții. Arii de interes: dezvoltare personală și profesională, consiliere psihologică copii și adulți și dezvoltarea abilitalilor senzoriale la copii.



Pentru înscrieri vă rugăm să completați formularul din link-ul de mai jos: 

https://forms.gle/cymos6CF89zBieLh7



Articole recente

Neurofeedback
Cum reacționează creierul la dependențe și cum ajută neurofeedback-ul
30/09/2025
Neurofeedback
Neurofeedback pentru o viață mai bună: sănătate, performanță și relaxare
29/09/2025
Ce spun studiile despre eficiența neurofeedback-ului în anxietate
28/08/2025
ADHD și școala: Cum îi putem sprijini pe copii să învețe mai ușor?
28/08/2025
Cum vede psihoterapeutul Aida Ivan „șpaga” din ADN-ul românesc
11/08/2025
hipnoterapie
Călătorie în trecut: Cum te ajută hipnoza regresivă să-ți vindeci fricile
20/07/2025
terapie parinti
Psihoterapia pentru părinți: cum să fii bine cu tine ca să fii bine cu copilul tău
18/07/2025
hipnoza clinica
Hipnoza clinică în psihoterapie: când și cum este recomandată
20/06/2025
depresie
De ce nu dispare depresia doar cu voință și gândire pozitivă
20/06/2025
Psihologul explică: semnele mai puțin vizibile ale bullyingului la școală
25/05/2025
Ce poți afla despre tine efectuând un test ADN?
20/05/2025
psiholog copii
Cum alegi cel mai bun psiholog copii pentru cel mic? Sfaturi utile pentru părinți
30/04/2025
neurofeedbackul
Claritate, echilibru, vindecare: călătoria spre tine prin neurofeedback
30/04/2025
teste alzheimer
Tot ce trebuie să știi despre boala Alzheimer: Cauze, primele semne și tratament
28/03/2025
teste genetice
Testele genetice: Cum poți să-ți evaluezi riscurile privind bolile neurodegenerative
28/03/2025
tipuri de teste psihologice
Tipuri de teste psihologice: Când se folosesc și ce indică rezultatele?
31/01/2025
testarea psihologica
Testarea psihologică a adulților: Probleme depistate și soluții
30/01/2025
psihoterapia comportamentală
Psihoterapia comportamentală pentru copii. Cum ajută și când este necesară?
31/12/2024